Keep banging on the door cuz we can't hear a thing!

Konserten i lördags..

Jag har aldrig känt mig så euforisk under en spelning! Från första till sista låten var jag fylld av ren glädje! På något sätt lyckades vi kämpa oss fram till första raden. Pepp! Efteråt fick vi dessutom tag i låtlistan från scenen som en liten souvenir.

Efter konserten bar det av till Bang Bang i Hackescher Markt. Roade oss kungligt tills vi inte orkade mer.

Idag har jag berättat för Robert att jag kommer lämna honom inom en snar framtid. Han första reaktion var sad pup. Hans andra var att mentalt tvinga in mig i ett hörn och få mig att lova en family guy-session i morrn. Efter nattens händelser är jag extremt motvillig... (cliff hanger. haha)

Hemresan är nu bokad, avbokad och bokad på nytt. Jag vill nästan inte det heller..

Om nu bara mina partners in crime kunde få tummarna ur och skicka lite bilder från konserten! (Uppmaning!!)

Bis dann!

Kommentarer
Postat av: ullutt

aah, läskigt att han mentalt tvingade in dig i ett hörn! (nästan lika läskigt som nunnan sittandes på din skrivbordstol:P) Förstår att det känns tråkigt att komma hem, men det ska bli härligt att träffa dig! :) :)



Küss!

2008-12-09 @ 08:36:40
Postat av: moe

ta från facan sålänge! ja ska bara bli frisk sen får du vad du vill...imorgon asså.

2008-12-09 @ 21:49:13
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0