4-13



I natt kom min andra buss för tidigt (jag hade tillsammans med Robert planerat min färdväg och enligt bvg's hemsida hade jag 2 minuter på mig att byta från N1 till N65) vilket ledde till att jag fick sitta och vänta i kylan vid Schlesiches Tor i 30 minuter. Echt toll! Chefen var iaf inte där när jag kom till jobbet en kvart för sent så jag kunde utan problem byta om till min flickscout-outfit. Idag hette jag Frau Storm. I morrn planerar jag att nappa tag i "Herr Rödel". Spex.
Tre spännande saker hände idag.
1. Jag slicade bort bitar från både tummen och pekfingret! Att skära grönsaker är alltså inte så händelselöst som man kan tro.
2. En mellanblond reflexväst kom in och köpte kaffe. Needless to say rusade mitt hjärta men nej, det var inte mer än så.
3. Jag smakade en kringla för första gången någonsin! Det är ju bara en fluffig salt pinne. Varför är tyskar så galna i sina kringlor?

Har precis kommit hem och det är alldeles för ljust för att sova. Därför ska Miriam ta med mig till Kreuzberg och visa några roliga butiker. Hoppas att det tröttar ut mig. Jag ska ju trots allt upp kvart i tre i morgon med
:)

Oh, jag hittade en vacker bild på Moa och hennes fantastiska Holga... Soorry



Tschüssi!

Kommentarer
Postat av: Erik

Fy fan för att gå upp så tidigt varje dag! Anyways, jag skriver min sista tenta här nere imorgon och CSN har trillat in på kontot efter 7000 turer fram och tillbaka så nu kan jag komma och hälsa på i princip när som :-D



Bis dann

2008-11-10 @ 22:26:19
URL: http://erik.inretio.se
Postat av: carro

säg mig, herr rödel, har du börjat lägga märke till män?

2008-11-10 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0