Es schneit!

Jaa faktiskt. Sitter här och väntar på ett livstecken från mamma Q. Vad innebär egentligen konceptet sovmorgon för 50+? Någon? Själv har man varit uppe sedan jag vet inte när och har redan haft en väldigt roande konversation med Matilda. Min fot är lika lång som ett A4-ark minus den nougatfärgade delen av en h&m-concealer... Hoppas nu att hon lyckas köpa rätt vinterskor till mig :)

Btw, jag är fri nu! Jag behöver aldrig mer gå upp halv tre för att åka till jobbet (även om det är väldigt mysigt att vandra omkring i Berlin vid den tiden på dygnet). Berlin ja. Jag älskar Berlin! Det slog mig igår. Det är så underbart vackert! Jag önskar att jag hade en fantastisk kamera så att jag kunde göra det rättvisa men men. Alla trasiga väggar och portar och graffiti och hus...Det är nästan för mycket att ta in. Jag har mao gjort en helomvändning (helomvändning?). Ville bara att ni skulle veta't. Tysk electro är det inte heller något fel på!! Längtar tills jag och Moa ska vandra runt med Alternative Berlin Tours. Nächste Woche :)

Dags att borsta tänderna!

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: moe

jag längtar också!!!! FREIHEIT!!! ses vi ikväll späterspäterspäter?

2008-11-22 @ 10:21:06
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/
Postat av: ull

Härligt att du älskar Berlin! Du har väl inte glömt att jag kommer snart va! ;) Något du vill att jag ska ta med?? püss

2008-11-23 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0