Müsmorgen

Goddag på er alla. Nu ska ni få höra. Igår gick..... Nu höll jag helt seriöst på att stava 'gick' med j. Dagens ungdom.... Igår gick jag till jobbet med intentionen att berätta för Frau Fonn att jag tänkte säga upp mig omgående. I stället gick jag två timmar senare därifrån pga sjukdom! Vad..va...? Hon gör det svårt för mig att sluta. Så nu sitter jag här. Har sovit 12 timmar. Värmeljusen står på bordet och jag dricker te á la Miriam (fyller en hel petflaska och smuttar konstant). Jag är inte sjuk överhuvudtaget. Jag ser det som ett sätt att ge igen på det tyska systemet för allt det har låtit mig genomlida :)

Vad ska jag göra idag då? Hmm... Kanske ska försöka hitta en second hand-affär där de har kilopris på allt! Men det regnar så jag väntar ett litet tag. Plim soles...

Senare ikväll kommer Moa och Anders! Yeay! And they come bearing gifts :) Vill så gärna göra en Family Guy-referens här men jag håller mig. Det kan lätt misstas för nörderi. Nu ska jag göra mig Berlinpresentabel (vilket är en alldeles speciell sorts presentabel) och sedan ta mig till den där affären. Det har slutat regna.
Åh, idag ska jag göra min nya favoriträtt! Fiskgryta med zuccini! Jag älskar zuccici. Det är billigt här :)

Lg Anna

P.S. Moa (Berlinmoa) är äcklig. Hon vägrar slänga mina svampar med förklaringen att det är mina svampar och att hon inte ens gillar svamp. Resultatet ligger skrämmande nära kaffekokaren på Crawford Place am I right ladies?


Nu kommer jag få öronen varma. Haha. Jag kan ta't!

Kommentarer
Postat av: moe

aaaaaaasssssssssssssååååååååååååeeeeeeeeeehhhhhhhhhh

jomendevasåatteh..........dusägerdetja..........skavisägaså?

2008-11-20 @ 13:53:33
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/
Postat av: care

jadu det va inte alls olikt kaffebryggaren som det för övrigt heter. bläk.

och är det en berliner-bock jag siktar i hörnet?

2008-11-20 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0