Schnellis

Mitt vänstra pekfinger är helt messed up.

Runt 8-snåret hyvlade jag min tumme.

Moa och Sofie kom till mitt jobb när jag slutade! Vi gick till en jättestor second hand-affär. Vi ska tillbaka på tisdag för då är det 20% rabatt mellan 12 och 15!!!

Högsta hönset kom förbi Kamps idag. Jag är newbie. Jag fick skrubba hela lokalen inklusive uteserveringen!!

Ikväll satt jag, Miriam och Robert i min stora madrass och pratade om dataintrång på tyska. Jag tror Robert flörtade med mig! Oh noes. Han hade sin stjärt där jag ska ha mitt huvud nu. Jag kanske gör en Pippi ikväll..

I morrn börjar jag inte förrän 7. Förstår ni vad det innebär?? Jag får sova ända till 5.45!
Det är lycka.

Mitt finger bultar...blir det inte bättre snart kapar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0